Full service retailcommunicatie

Retailcommunicatie

RF! retailcommunicatie is jouw full service partner voor complete en overtuigende retailcommunicatie combineren beide bedrijven etaleren on the floor met creatieve concepten in visual merchandising, instore presentaties en etalages; voor winkels, beurzen, showrooms en winkelgebieden.

RF! retailcommunicatie neemt Buro Beerbaum over

RF! retailcommunicatie is de nieuwe eigenaar van Buro Beerbaum, specialist in etaleren en visual merchandising. Buro Beerbaum (voorheen: etalagebureau Fred Beerbaum) is het bekendste en oudste etalagebureau van Nederland (anno 1962). Met deze overname worden naam en logo van het oorspronkelijke etalagebureau Fred Beerbaum in ere hersteld.

.

RF! retailcommunicatie verzorgt:

  • concepten in complete visual merchandising
  • etalage- en instoreconcepten
  • (re)stylingprojecten
  • winkelscans
  • begeleiding van etalage- en VM-teams
  • strategisch meedenken over synergie in de driehoek sales, inkoop en marketing
  • VM-trainingen (ook on the job) en workshops voor winkelmedewerkers, etalageteams en/of –managers
  • power- en inspiratiesessies, shopsafari’s
  • VM-advies voor leden van brancheorganisaties INretail en Euretco

EERSTE
HULP BIJ…

ETALAGEFIGUREN
Welke etalagefiguren passen bij mijn merk of winkel? Denk vanuit je doelgroep. Beoordeel welke etalagefiguren hierbij het beste passen. Welke figuren zullen jouw doelgroep het meeste aanspreken? Let daarbij vooral op houding, uitstraling en kleuren.

ETALEREN
Wat is stopkracht en hoe creëer ik stopkracht in mijn etalage? Een etalage is het goedkoopste marketingmiddel. Maak daar gebruik van. Een voorbijganger heeft hooguit drie seconden om jouw etalage te passeren. Creëer stopkracht door iets origineels te laten zien. Plaats een Mini Cooper in je etalage, of een hologram. Bepaal je boodschap(pen) en maak die zichtbaar in je etalage. Maar let op: je kunt niet àlles vertellen. Maak dus weloverwogen keuzes.

WINKELBELEVING
Wat is winkelbeleving en hoe geef ik die vorm?
Winkelbeleving vormt hét antwoord op alle webwinkels. Hiermee kun je het verschil maken. Waar webwinkels altijd tweedimensionaal blijven, heb jij  minstens drie dimensies tot je beschikking. Zoek klantcontact door ze te laten  proeven/ruiken/voelen wat je verkoopt. Maak je waar tastbaar. Vergelijk de  Efteling met een gewone grote speeltuin. Hoewel je in een gewone speeltuin ook  een leuke tijd kunt hebben, vertelt de Efteling een verhaal.