Home

rf-eerstehulp

Eerste Hulp bij…

Etalagefiguren

Welke etalagefiguren passen bij mijn merk of winkel?
Denk vanuit je doelgroep. Beoordeel welke etalagefiguren hierbij het beste passen. Welke figuren zullen jouw doelgroep het meeste aanspreken? Let daarbij vooral op houding, uitstraling en kleuren.

Winkelbeleving

Wat is winkelbeleving en hoe geef ik die vorm?
Winkelbeleving vormt hét antwoord op alle webwinkels. Hiermee kun je het verschil maken. Waar webwinkels altijd tweedimensionaal blijven, heb jij minstens drie dimensies tot je beschikking. Zoek klantcontact door ze te laten proeven/ruiken/voelen wat je verkoopt. Maak je waar tastbaar. Vergelijk de Efteling met een gewone grote speeltuin. Hoewel je in een gewone speeltuin ook een leuke tijd kunt hebben, vertelt de Efteling een verhaal.

Etaleren

Wat is stopkracht en hoe creëer ik stopkracht in mijn etalage?
Een etalage is het goedkoopste marketingmiddel. Maak daar gebruik van.
Een voorbijganger heeft hooguit drie seconden om jouw etalage te passeren. Creëer stopkracht door iets origineels te laten zien. Plaats een Mini Cooper in je etalage, of een hologram. Bepaal je boodschap(pen) en maak die zichtbaar in je etalage. Maar let op: je kunt niet àlles vertellen. Maak dus weloverwogen keuzes.